Austriecii de la Uniqa au terminat S1/2021 cu un profit de 3,7 mil. euro şi subscrieri de 50,8 mil. euro în România, în creştere cu 11%

Autor: Mircea Nica 25.08.2021

♦ Uniqa Asigurări a raportat pentru S1/2021 prime brute subscrise pe asigurările nonauto de 18,7 mil. euro, în creştere cu 3%, faţă de S1/2020, în timp ce Uniqa Asigurări de Viaţă a înregistrat un salt semnificativ al vânzărilor, de 56%, ajungând la subscrieri de 11,5 mil. euro în iunie 2021.

Grupul austriac Uniqa, care deţine atât Uniqa Asigurări, cu activitate pe zona asigu­rărilor generale, cât şi Uniqa Asigurări de Viaţă, cu activitate pe zona asigurărilor de viaţă, a încheiat primul semestru (S1) din 2021 cu un profit de 3,7 mil. euro, în creştere cu aproape 6%, faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce vânzările celor două companii au ajuns, cumulat, la 50,8 mil. euro, în creştere cu 7%, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Uniqa.

„Evoluţia Uniqa în primele şase luni ale anului curent ne oferă motive să fim mândri de rezultatul pozitiv înre­gis­trat la nivelul operaţiu­ni­lor non-life, susţinut de cali­tatea portofoliului şi de o rată combinată a daunei sem­nificativ îmbunătăţită, si­tuată sub nivelul de 100%. Totodată, conti­nu­ăm măsurile de saniti­za­re în zona asigurărilor auto, cu atât mai mult în contextul sem­nalelor negative venite la momentul actual din pia­ţă, cu privire la evoluţia acestui segment. Este o abordare pe care dorim să ne concentrăm mai departe pentru dezvoltarea sustenabilă a companiei“, a declarat Paul Cazacu, CEO al Uniqa Asigurări.