Ce au cumpărat românii în primele şase luni din 2021: Mâncarea pentru animale, produsele de înfrumuseţare şi mâncarea semipreparată sau gata preparată au cele mai mari creşteri. Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 7,9% în ianuarie-iulie 2021 faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior

Autor: Cristina Roşca 17.08.2021

În primele şase luni din 2021, vânzările de mâ­n­care pentru animale, produse de înfru­mu­se­ţare şi mâncare semipreparată sau gata pre­p­a­rată au înregistrat cele mai mari creşteri, ritmul variind între 19% şi 22%, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă RetailZoom.

Creşterea este în valoare, astfel că ia în cal­cul atât evoluţia în volum (număr de unităţi), care este un indicator foarte bun al apetitului de consum, cât şi preţul, care în cazul multor articole a avut un trend puternic ascendent.