Metro: Vrem o creştere de peste 10% a cifrei de afaceri în 2021, iar evoluţia din S1 a fost în linie cu aşteptările. Comerciantul german a încheiat anul trecut, marcat de pandemia de COVID-19, cu afaceri de 6,1 mld. lei, cu 5% mai mari decât în 2019

Autor: Cristina Roşca 23.07.2021

Grupul german Metro Cash&Carry România şi-a bu­ge­tat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10% comparativ cu 2020, primul an de pandemie. Oficialii companiei spun că după evoluţia din primul semestru ei sunt optimişti pentru cea de-a doua jumătate a anului.

„Din punct de vedere al cifrei de afaceri, aceasta a fost în linie cu aşteptările noastre, iar pentru cel de-al doilea semestru al anului 2021 estimăm o creştere totală anuală tot în linie cu aşteptările iniţiale, de „double digit“ faţă de 2020“, spun reprezentanţii Metro.

Comerciantul german a încheiat anul trecut, marcat de pandemia de COVID-19, cu afaceri de 6,1 mld. lei, cu 5% mai mari decât în 2019. Este cel mai bun rezultat în lei de la intrarea companiei pe piaţă în 1996.

Din punctul de vedere al dinamicii pieţei, reprezen­tanţii Metro spun că observă o creştere a consumului, trend ascendent care se va menţine şi în partea a doua a acestui an.

„Astfel, ne arătăm optimişti în privinţa evoluţiei pieţei.“

Nemţii au local 30 de magazine proprii pe format cash&carry şi dezvoltă prin parteneri reţeaua de magazine mici LaDoiPaşi.