Horia Mugurel Rusu, director general Hornbach România: Sper să păstrăm ritmul deschiderii unui magazin pe an. În doi ani vom putea avea al patrulea magazin din Bucureşti. Ne orientăm şi spre Moldova, dar mai târziu

Autor: Alina-Elena Vasiliu 14.07.2021

♦ Cea mai mare provocare în deschiderea unor noi magazine în România este găsirea de angajaţi ♦ „Găsirea şi calitatea personalului influenţează puternic decizia privind deschiderile“, spune Horia Mugurel Rusu. Retailerul german de bricolaj Hornbach are un buget de investiţii de circa 80 de milioane de euro pentru următorii ani în România, în vederea deschiderii a trei noi magazine, în Constanţa, Bucureşti, Timişoara. „Sper să păstrăm ritmul deschiderii unui magazin pe an. În doi ani vom putea avea al patrulea magazin din Bucureşti. Investiţia medie este de 27 de milioane de euro pentru un magazin. Piaţa de bricolaj din România este deschisă, se află pe un trend ascendent“, a spus Horia Mugurel Rusu, directorul general al Hornbach România, la evenimentul de inaugurare a celui mai recent magazin al retailerului, la Cluj-Napoca. Produsele pentru grădinărit şi cele pentru amenajări interioare sunt secţiunile care au evoluat cel mai bine în ultimul an, de la declanşarea pandemiei, a mai spus executivul, tendinţa continuând şi anul acesta.