Miele are un buget de investiţii de 3,1 mil. lei în 2021, de patru ori mai mare ca anul trecut şi similar celui din perioada prepandemie. Electrocasnicele nemţilor sunt vândute în peste 70 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online

Autor: Cristina Roşca 14.07.2021

Miele are opt showroomuri proprii.

Producătorul şi retailerul german de electro­casnice premium Miele şi-a bugetat pen­tru acest an afaceri de aproape 70 mil. lei, în ur­care cu aproape 8% faţă de 2020. Şi în pan­de­mie nemţii şi-au majorat businessul, ba chiar într-un ritm mult mai alert faţă de cel es­ti­­mat pen­tru acest an, de 33%.

Avansul a fost susţi­nut şi de schimbarea compor­ta­mentului de con­sum dat fiind că oamenii au stat mai mult aca­să şi şi-au cheltuit bugetul pen­tru vacanţe sau ieşit în oraş pentru a cumpăra lu­cruri în casă şi a-şi face astfel şederea mai con­for­ta­bilă. În plus, anul trecut Miele a con­tinuat să deschidă magazine monobrand, strategie pe care o aplică şi în 2021, iar expan­siunea se vede în cifrele de vânzări.