Germanii de la Rehau au avut vânzări cu 14% mai mari în T1/2021 faţă de T1/2020 în România: Vizăm creşterea capacităţilor noastre de producţie. Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 202,3 mil. lei şi un profit de 6,3 mil. lei, ambii indicatori în scădere faţă de anul precedent
Producătorul german de soluţii pentru ferestre, instalaţii şi mobilă Rehau a înregistrat o creştere de 14% a vânzărilor în primul trimestru din 2021 şi intenţionează să menţină acest ritm şi pentru restul anului.
„În ultimul an, pe fondul pandemiei, a crescut tot mai mult cererea de produse pentru design şi reamenajări. Faptul că tot mai mulţi oameni au început să lucreze de acasă i-a determinat să-şi reconfigureze spaţiul de locuit. Dacă vorbim despre provocări în 2021, acestea sunt direct legate de lipsa de disponibilitate a materiilor prime, care afectează toate industriile şi care nu este încă stabilizată. În 2021 vizăm creşterea capacităţilor noastre de producţie“, spune Alexandru Oprea, country manager la Rehau România.
Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 202,3 milioane de lei şi un profit de 6,3 milioane de lei, ambii indicatori în scădere faţă de anul precedent.