Mircea Stan, CEO şi fondator Postis: La nivel european, rata de penetrare a online-ului în total comerţ e de 15%-20%, în medie. România este abia la 10%, deci loc de creştere există

Autori: Ramona Cornea , Cristina Roşca 18.06.2021

♦ Postis, un start-up local de tehnologie înfiinţat în 2016, a dezvoltat o platformă digitală ce face legătura între companiile de curierat sau curieri mai mici şi retaileri ori firme care pun la dispoziţia clienţilor opţiunea de livrare a comenzilor online ♦ Platforma are în vedere optimizarea serviciului de livrare.

Mircea Stan, CEO şi fondator al companiei de tehnologie Postis, speră ca mare parte dintre com­por­tamentele pe care le-a observat în 2020 să se păstreze la un nivel care să permită în continuare o creştere a comerţului digital. 

„Schimbările de anul trecut care s-au păstrat şi după perioada de lockdown ţin de un apetit mai mare pentru zona de online. Odată cu mutarea în online, a existat o diversificare şi o cerere mult mai mare pentru variante nonstandard de livrare, de la livrări rapide la livrări programate sau chiar la puncte fixe de livrare.“