Ce puteţi citi în următoarea ediţie a Business MAGAZIN: Viitorul sustenabil, în mâinile celor mici

Autor: Ioana Matei 07.06.2021

► În lupta pentru un viitor sustenabil, nu doar marile companii au ceva de spus. Patru copii care s-au remarcat prin performanţele înregistrate în diverse domenii şi au fost aleşi de Volkswgen - partener de mobilitate UEFA Euro 2020 - să aducă pe teren înaintea meciului mingea oficială, vorbesc, alături de reprezentanţii companiei, despre cum arată în viziunea lor acest viitor.

► Brendon O’Reilly, managing director al Fashion House Group, crede că va vizita de acum mai des România, odată cu deschiderea celei de-a doua unităţi tip outlet, care urmează să se transforme în următorii ani în principala destinaţie de shopping a Capitalei. Ce i-a motivat pe belgienii care deţin grupul să inaugureze în pandemie unitatea care se întinde pe o suprafaţă de 12.000 de metri pătraţi?

► Putem spune că unele sectoare ale industriei au avut un grad mai mare de rezistenţă faţă de altele, însă în acelaşi timp şi rolul asigurărilor a fost cu siguranţă unul important în abordarea provocărilor şi riscurilor apărute, este de părere Francois Coste, CEO al Groupama Asigurări, a cincea cea mai mare companie de asigurări de pe piaţa locală.

► În 2020, an marcat de o criză economică fără precedent, venită din senin, s-a auzit des sintagma „Banca Centrală a dat drumul la tiparniţa de bani“ pentru a susţine economia. Cine, cum şi când decide să se tipărească banii?

► 1 iunie 2021 are o însemnătate aparte pentru industria auto est-europeană: atunci şi-a făcut cu succes debutul pe bursă constructorul bulgar de supermaşini Sin Cars, iar concurentul croat, deja vedetă, Rimac, şi-a prezentat un nou model, unul cu totul şi cu totul electric. Este vorba, de fapt, de o hipermaşină. Prin Skoda, cehii produc Volkswagenul săracului. Iar prin Dacia, românii produc Renault-uri pentru toate buzunarele. Cum a ajuns să se contureze în regiunea Europei Centrale şi de Est producţia de supermaşini?