Danone apasă pedala investiţiilor: 11 milioane de euro în doi ani

Autor: Florentina Niţu 17.05.2021

Danone România, liderul pieţei de iaurturi, a investit din 2019 până în prezent circa 11 mil. euro în producţia locală de lapte prin programul socio-economic „O şansă pentru familia ta“ şi în creşterea capacităţii fabricii din Bucureşti, potrivit reprezentanţilor compa­niei. În pe­rioada 2017-2018, compania a mai investit 1 mil. euro în producţie, potrivit informaţiilor publicate anterior de ZF.

„Am continuat investiţiile în fabrica noastră din Bucureşti pentru a creşte flexibilitatea şi capacitatea fabricii. Am investit în noi linii de producţie sau în automatizarea completă a liniilor de ambalare, având acum capacitatea de a ambala produsele pe diferite tipuri de tăvi. Aceste investiţii au depăşit suma de 7 milioane de euro (din 2019 până în prezent – n. red.)“, au spus repre­zentanţii Danone România. Ei au răspuns la întrebările ZF, trimise cu ocazia realizării unei noi ediţii a anuarului de business Cei mai mari jucători din economie.

Investiţiile companiei în România au crescut rapid din anul 2017, atunci când a fost numită Natalia Gelshtein-Kiss în funcţia de director general al Danone România, Bulgaria, Moldova şi ţările adriatice. Ea spunea la începutul lui 2019 că Danone România a fost printre ţă­rile din cadrul grupului francez cu cele mai bune creşteri la nivel european în 2018, în primul său an complet de activitate în fruntea companiei.