Al doilea Paşte în pandemie. Mallurile au mutat evenimentele în online şi se aşteaptă la vânzări bune, pe fondul campaniei de vaccinare

Autor: Alina-Elena Vasiliu 28.04.2021

♦ Deşi oficialii centrelor comerciale se aşteaptă ca traficul şi vânzările să fie influenţate de condiţiile restrictive, estimările sunt ca rezultatele să fie totuşi mai bune decât cele din perioada sărbătorilor de iarnă, acum aflându-se în plină desfăşurare campania de vaccinare împotriva COVID-19.

Campaniile online şi începerea promo­ţiilor mai devreme decât în alţi ani sunt stra­tegiile la care au apelat pro­prie­tarii de malluri din Bucu­reşti şi din ţară cu oca­zia Paştelui din acest an, pentru al doilea an în care sărbătorile pascale au loc în vreme de pandemie.

Deşi oficialii centrelor comerciale se aşteaptă ca traficul şi vânzările să fie influ­en­ţate de condiţiile restrictive, estimările sunt ca rezultatele să fie totuşi mai bune decât cele din perioada sărbătorilor de iarnă, acum aflân­du-se în plină desfăşurare campania de vaccinare împotriva COVID-19.

„Am renunţat la eve­nimen­tele offline de an­vergură, workshopurile tematice şi la eve­nimentele pe care le organizam de obicei pen­tru copii şi am ales opţiuni care să res­pecte siguranţa“, spun reprezentanţii ParkLake.