Brandul românesc de cosmetice Techir a trecut de 1,3 mil. lei în 2020, după un avans de 40% faţă de anul anterior. Techir a mizat în 2020 pe producţia de dezinfectanţi, în contextul cererii din piaţă generate de pandemia de COVID-19

Autor: Georgiana Mihalache 27.04.2021

Producătorul românesc de cosmetice Techir, creat de antreprenoarea Oana Stan în urmă cu şapte ani, a depăşit pragul de 1,3 mil. lei în 2020, după o creştere a afacerilor de 40%, din calculele ZF pe baza datelor publice de la Ministerul de Finanţe.

Pandemia de COVID-19 a accelerat vânzările companiei, care la începutul crizei sanitare, când produsele de dezinfectat se găseau foarte greu, a început să producă igienizant de mâini made in România. De altfel, mai mulţi producători de cosmetice au început să producă local produse de dezinfectat pentru a acoperi o parte din nevoia din piaţă, atât a unităţilor medicale, cât şi a pacienţilor care au căutat produse de protecţie.