STS: 4,4 milioane de apeluri la 112 din greşeală sau pentru a face farse

Autor: Cosmin Pirv 25.04.2021

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) susţine că numărul 112 a fost apelat în 2020 de 4,4 milioane de ori din greşeală, pentru a cere informaţii, pentru a face farse ori pentru adresa injurii.

„Operatorii STS au preluat, anul trecut, peste 10 milioane de apeluri, în medie, în mai puţin de 4 secunde”, au transmis reprezentanţii STS, duminică, printr-o postare pe Facebook.

Aceştia susţin că media europeană este sub 12 secunde.

Conform reprezentanţilor STS, pentru ca fiecare persoană care sună la 112 să primească ajutor cât mai repede, operatorii STS transferă urgenţele către dispecerii agenţiilor de intervenţie - Ambulanţă, ISU-SMURD, Poliţie, Jandarmerie sau Salvamont.

„De 4,4 milioane de ori, a fost apelat numărul unic de urgenţă, în 2020, din greşeală, pentru a cere diverse informaţii, pentru a face farse ori a aduce injurii”, se mai arată îân postare.