Raluca Tătăruşanu, Druid: Din 128 de milioane de interacţiuni pe care le avem astăzi între angajaţi şi asistenţii virtuali Druid, peste 13 milioane se întâmplă pe subiecte de HR

Autor: Cristina Bellu 31.03.2021

Raluca Tătăruşanu, director de vânzări la Druid, start-up local specializat în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi), estimează că din cele 128 milioane de interacţiuni dintre angajaţi şi chatboţii Druid, peste 13 milioane au loc pe subiecte de HR.

“Punctual, în zona de HR, primul chatbot a fost la Banca Transilvania. În doar un an de zile chatbotul a ajutat angajaţii de la BT să-şi obţină peste 35.000 de adeverinţe. Au fost peste 1,5 milioane de interacţiuni cu acest asistent virtual. Din cele 128 mil. de interacţiuni pe care le avem astăzi între angajaţi şi chatboţii Druid, peste 13 milioane se întâmplă pe subiecte de HR”, a spus Raluca Tătăruşanu la videoconferinţa ZF HR Trends 2021.

Ce a mai spus Raluca Tătăruşanu:

De peste trei ani de zile Druid încearcă să îi ajute pe angajaţi să aibă acces la toate informaţiile de care au nevoie mult mai uşor.  Suntem o platformă conversaţională, foarte uşor de folosit pentru a forma chatboţi şi asistenţi virtuali chiar de către oamenii din departamentele de HR.

Începând cu 2018, de când am intrat pe piaţă, am accelerat foarte mult dorinţa de a introduce digitalizarea proceselor interne din cadrul companiilor. Avem în portofoliu peste 70 de clienţi la nivel local şi internaţional.

Încercăm să transformăm acest proces într-un hub de instrumente de inteligenţă artificială integrată cu diverse tehnologii, CRM, roboţii inteligenţi de la UiPath cu care avem şi un parteneriat astfel încât chatboţii Druid sunt revânduţi la nivel global prin reţeaua de vânzări a UiPath. Aşa am extins tehnologia la cât mai multe companii.

Avem proiecte în diferite industrii- retail, companii de curierat, proiecte pe zona de agricultură, practic acoperim orice domeniu cu acestă tehnologie.

Avem integrată semnătura electronică în aceşti asistenţi virtuali, şi în toate procesele pe care noi de desfăşurăm, in special în departamentele de HR.

Druid, în primă fază, ca strategie de extindere, s-a uitat în interiorul companiilor. Automatizăm procese de HR, procese din departamentul de legal, un lucru nou. Avem automatizarea proceselor de vânzări.