Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry: Păstrăm aceleaşi obiective de creştere în următorii ani, o creştere organică, pentru că nu avem de gând să deschidem magazine. Consumul va avea şi el o evoluţie pozitivă

Autor: Ramona Cornea 17.03.2021

♦ Nemţii au 30 de magazine proprii sub brandul Metro ♦ Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash&carry (angro), astfel că se adresează companiilor ♦ Nemţii au două categorii mari de clienţi - revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.

Comerciantul german Metro va creşte nu­mărul produselor locale proaspete din maga­zine cu 13% în 2021, după ce pandemia de COVID-19 a condus la o afinitate crescută a clienţilor faţă de bunurile autohtone, dar şi din perspectiva unei aprovizionări mai rapide şi mai eficiente astfel, spune Adrian Ariciu, CEO al operaţiunilor locale ale companiei.

„În zona de produse proaspete, în acest an ne propunem să creştem incidenţa cu 13% a bunurilor locale şi cred că avem perspective în acest sens. Este şi o tendinţă generată de criză, una de localizare mai puternică, mai degrabă decât de globalizare. Iar această direcţie de mers trebuie privită din două perspective: una legată de consum şi o afinitate crescută faţă de produsele locale, iar a doua este legată de lanţul logistic şi de o aprovizionare rapidă şi eficientă. Mergem pe acest trend de încurajat şi de crescut colaborarea cu producătorii locali“, a declarat Adrian Ariciu în cadrul videoconferinţei Top 1.000 cele mai mari companii din România. Pulsul economiei.