ZF Live. Gabriel Dombri, CEO şi product strategist al producătorului de aplicaţii Tapptitude: În 2020 a crescut cererea de soluţii de distribuire de produse, dar a scăzut consumul şi utilizarea de aplicaţii dedicate zonei de turism şi ridesharing

Autor: Alexandra Cepăreanu 14.03.2021

♦ În cadrul Tapptitude lucrează o echipă de aproximativ 70 de specialişti ♦ Aceştia se împart în echipe de 5 – 10 oameni şi dezvoltă circa 10 aplicaţii simultan.

Tapptitude, producător de aplicaţii, cu birouri în SUA şi Marea Britanie, a înregistrat o creştere semnificativă pe parcursul anului trecut în ceea ce priveşte dezvoltarea de soluţii tech ce servesc la distribuirea de produse, precum cele alimentare sau cele vestimentare, având în vedere că multe businessuri şi-au închis spaţiile fizice din cauza contextului pandemic şi au mutat activitatea de retail în mediul online.

„Anul trecut a crescut cererea de soluţii de distribuire de produse, spre exemplu pentru produse alimentare. Faţă de anul 2019, în 2020 am avut cu peste trei ori mai multe cereri pentru aplicaţii în zona asta. Spre exemplu, dacă în 2019 am avut 10 cereri, anul trecut am avut 35 de solicitări de a construi produs în această zonă“, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Gabriel Dombri, CEO şi product strategist al Tapptitude.

Pe de altă parte, anul trecut, a scăzut consumul şi utilizarea de aplicaţii dedicate zonei de turism şi a celor de ride-sharing.