PayPoint: În 2021 ţintim dezvoltarea serviciilor de vânzare în retail, atât în magazine, cât şi online
PayPoint România, operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică cu afaceri de aproximativ 377 de milioane de lei în anul financiar aprilie 2019 – martie 2020, are în plan pentru anul 2021 dezvoltarea serviciilor de vânzare în sectorul de retail – vizând atât partea de magazine fizice, cât şi partea de online -, consolidarea echipei şi dezvoltarea de noi servicii şi produse.
„Anul 2020 a fost o provocare pentru toate afacerile, plin de evenimente a căror amploare ne-a testat viteza de reacţie şi capacitatea de adaptare. Suntem optimişti pentru viitor, inclusiv în ceea ce priveşte oportunităţile legate de digitalizare. În 2021 ne aşteptăm să facem progrese suplimentare în dezvoltarea serviciilor de vânzare în retail, consolidând echipa şi dezvoltând noi servicii şi produse“, a spus pentru ZF Lewis Alcraft, managing director în cadrul PayPoint România.