Brandul românesc de ciocolată Heidi, creat în Pantelimon, a ajuns în inima Vienei. Compania vrea să deschidă magazine monobrand în mai multe ţări din Europa. “Vrem să ne ducem şi în alte oraşe din ţările din Europa Centrală şi de Est.”

Autor: Cristina Roşca 22.02.2021

„Pe termen mediu avem ambiţia să deschidem magazine noi în România, Austria şi în alte oraşe din ţările din Europa Centrală şi de Est. Avem deja (pe lângă noul magazin din Viena - n.red.) primul nostru Heidi ChocoWorld în Pantelimon, o unitate lângă fabrică. Am deschis şi un shop in shop în Băneasa. Validăm diverse idei şi concepte (...).“

Heidi Chocolat, companie contro­lată de familia aus­triacă Meinl prin inter­mediul vehiculului de in­vestiţii Kex Confectionery, dezvoltă brandul ro-mânesc de ciocolată Heidi pe pieţele ex­terne prin magazine monobrand, primul pas fiind făcut în Viena, unde un astfel de spaţiu a fost deschis pe Mariahilfer Strasse, principala arteră de shopping din oraş.

„Heidi merge la nivel internaţional! Compania (mamă - n.red.) deja opera un lanţ de magazine de ciocolată în Austria, însă sub un brand secundar. Pe unul dintre acestea a decis să îl transforme în primul magazin Heidi, ce este amplasat pe Mariahilfer Strasse, cea mai lungă arteră de cumpărături din Europa, ce primeşte peste 17 milioane de vizitatori anual“, spune Peter Mueller, CEO al Heidi Chocolat.