TBI Bank a încheiat un parteneriat cu Onfido pentru a implementa o soluţie digitală prin care reduce timpul de înregistrare a clienţilor noi cu 67%

Autor: Mircea Nica 16.02.2021

TBI Bank a încheiat un parteneriat cu Onfido pentru a implementa o soluţie digitală prin care reduce timpul de înregistrare a clienţilor noi cu 67%

 

TBI Bank, parte a grupului 4Finance, a demarat un parteneriat cu Onfido, furnizor global de soluţii de verificare a identităţii şi autentificare, prin care timpul de înregistrare a clienţilor noi este redus cu 67%, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii TBI Bank.

„Cum tot mai mulţi oameni adoptă serviciile digitale, acum este cel mai bun moment să automatizăm toate canalele noastre de înregistrare online pentru a oferi clienţilor o experienţă digitală pe care o pot parcurge singuri. Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajută să oferim clienţilor noştri servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zero interacţiune cu agenţii băncii, fără a sacrifica din uşurinţa şi viteza de înregistrare“, a transmis Petr Baron, CEO al TBIF (TBI Bank).

Astfel, de la încheierea colaborării cu Onfido, TBI Bank înregistrează şi verifică clienţii noi cu 80% mai repede decât înainte şi reduce costul pentru achiziţia fiecărui client nou cu 66%.

„În era digitală în care trăim, utilizatorii se aşteaptă din ce în ce mai mult la o experienţă digitală prietenoasă prin care să-şi poată verifica rapid identitatea în siguranţă“, a declarat Reuben Sagar, regional director la Onfido.

Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identităţii, bazat pe inteligenţă artificială, clienţii TBI Bank se pot înregistra mai simplu, printr-o fotografie a cărţii de identitate şi un selfie. Onfido verifică mai întâi autentificarea cărţii de identitate şi apoi o compară cu imaginea utilizatorului. Acest procedeu asigură faptul că persoana care parcurge procesul de înregistrare este proprietarul cărţii de identitate furnizate.

Mircea Nica