Agenţia de turism Accent Travel, despre 2020: Cea mai mare schimbare a fost închiderea completă a liniei de business legate de evenimente. Chiar dacă reprezenta doar circa 15% din business, era una dintre cele mai complexe divizii

Autor: Alina-Elena Vasiliu 10.02.2021

Investiţiile companiei în 2021 se îndreaptă către tehnologie, valoarea lor urmând să depăşească 100.000 de euro.

Agenţia de turism Accent Travel & Events, controlată de Lucian Boronea, şi-a bu­ge­tat pentru 2021 un avans de 40% al busines­su­lui, după ce, anul trecut, valoa­rea vânzărilor a scă­zut cu circa 54% faţă de 2019. Rezul­ta­tul a ajuns astfel la 60 de milioane de lei. Compania are 35 de angajaţi şi se află în pro­ces de recrutare pentru două poziţii noi.

„Scăderea este mai mică faţă de media industriei, ca urmare a mixului de business pe care îl aveam: circa 50% din activitate este dedicată turismului de afaceri şi 50% este axată pe turismul leisure intern, care a fost vedeta anului 2020, astfel că poziţionarea noastră ca tour-operator domestic ne-a per­mis să avem vânzări atât în perioada ante-pan­demie (ianuarie-martie), cât şi în lunile iunie-august, respectiv decembrie“, mai spune Lucian Boronea.