Kaufland: Vitrinele asistate, brutăriile proprii, puiul la rotisor, dar şi taxele de raft aduc 850 milioane de lei la businessul total

Autor: Cristina Roşca 28.01.2021

♦ Cifra de afaceri a retailerilor este formată din veniturile obţinute prin vânzarea mărfii şi din producţia proprie, acestea fiind denumirile oficiale din bilanţul contabil.

Retailerul Kaufland a obţinut în primele şase luni din 2020 vânzări din producţia proprie în valoare de peste 388 mil. lei, cu 16% mai mult decât în aceeaşi perioadă din 2019. Dacă ritmul de creştere s-a menţinut, atunci vitrinele asistate, brutăriile proprii, puiul la rotisor, dar şi taxele de raft au contribuit cu 850 mil. lei la businessul Kaufland în tot anul 2020, conform calculelor ZF pe baza datelor din bilanţul companiei.

Importanţa acestui business în totalul afacerilor din comerţ variază foarte tare de la o companie la alta, cele mai importante valori fiind obţinute de lanţurile de hipermarketuri. Această situaţie poate fi explicată prin faptul că unele magazinele mici nu au vitrine asistate sau zonă de rotisor.