UiPath a recrutat în Washington un director de marketing pentru afacerile cu statul, Lorna Joseph

Autor: Adrian Seceleanu 25.01.2021

UiPath, cel mai de succes start-up tech lansat în România, care acum are sediul central în New York şi se pregăteşte pentru listarea la bursă, a recrutat un director de marketing pentru afacerile cu statul - pe Lorna Joseph, un executiv care a ocupat în ultimele două decenii poziţii de top în SUA dar şi în Japonia în cadrul unor giganţi precum Deloitte, Citigroup, American Express sau Ogilvy. Ea a fost recrutată de la compania de consultanţă Booz Allen Hamilton, unde ocupa poziţia de director de marketing şi brand din anul 2015.

Anunţul recrutării a fost făcut de Bobby Patrick, directorul de marketing al UiPath. „Sunt super încântat să anunţ că Lorna Joseph s-a alăturat echipei UiPath în calitate de director de marketing pentru sectorul public. Lorna se alătură UiPath cu o experienţă extraordinară de a conduce eforturile de marketing la Booz Allen Hamilton şi Deloitte, ambii parteneri extraordinari ai UiPath. Dacă sunteţi implicat în sectorul public şi aveţi o pasiune pentru automatizare şi RPA, vă recomand cu tărie să o urmăriţi”, a scris Patrick pe reţeaua LinkedIn. 

UiPath, care a atras în acţionariat unele dintre cele mai titrate fonduri de investiţii din lume, a ajuns la venituri anuale de 500 mil. dolari şi ţinteşte o evaluare de 20 mld. dolari prin listarea la bursă din acest an.