Reacţia Euroins după ultima sancţiune ASF: Am ajuns la concluzia că există o concentraţie extrem de mare de reclamaţii care provin de la 10 service-uri auto şi 10 intermediari de reclamaţii

Autor: Mircea Nica 15.01.2021

Există o concentraţie extrem de mare de reclamaţii care provin de la 10 service-uri auto şi 10 intermediari de reclamaţii, au transmis reprezentanţii Euroins, după ce Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a aplicat o nouă sancţiune companiei pentru plata cu întârziere a despăgubirilor aferente dosarelor RCA în valoare de 450.000 de lei.

“Din rapoartele şi analizele interne, am ajuns la concluzia că există o concentraţie extrem de mare de reclamaţii care provin de la 10 service-uri auto şi 10 intermediari de reclamaţii. Pe parcursul anului trecut, grupurile menţionate mai sus au depus aproximativ 50% din reclamaţii şi, în multe cazuri, au depus mai mult de o reclamaţie pentru fiecare cerere de daună RCA.”

În acelaşi timp, reprezentanţii Euroins susţin că în conformitate cu strategia de scădere a expunerii pe piaţa RCA şi diversificarea portofoliului, la sfârşitul anului 2020, compania a implementat două majorări succesive de capital în valoare de peste 126 mil. lei.

“În ultimul trimestru al anului 2020 am înregistrat o scădere cu 30% a reclamaţiilor înregistrate comparativ cu începutul anului 2020, respectiv o scădere cu 50% a plângerilor de la persoane fizice”, au mai transmis reprezentanţii societăţii.

Euroins România, parte a grupului bulgar Eurohold, se afla la finalul primelor nouă luni din 2020 pe poziţia a doua în clasamentul celor mai mari companii de asigurări generale şi de viaţă, cu un volum al primelor brute subscrise de 995 mil. lei, cu 6,1% mai mult faţă de primele nouă luni din 2019.