Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO): România a avut în 2020 cea mai mare rată de creştere din UE în ceea ce priveşte piaţa comerţului online

Autor: Alexandra Matei 28.12.2020

♦ A dezvolta un businesss de comerţ în online presupune specializare şi experienţă privind comerţul, marketingul online şi strategia. ♦ România a avut anul acesta cea mai mare rată de creştere din Uniunea Europeană în ceea ce priveşte piaţa comerţului online. ♦ În topul cumpărăturilor online din România în acest an se află sectoarele Electro-IT&C, fashion şi home&deco.

Dezvoltarea comerţului electronic a fost favorizată anul acesta de pandemie, iar jucătorii din industrie au creat un ecosistem care era fragil în anii trecuţi, pentru a îşi putea menţine în viaţă afacerile, atât în perioada stării de urgenţă din primăvară, cât şi după aceasta, comportamentul consumatorilor suferind modificări.

Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), este de părere că pentru a creşte din ce în ce mai mult piaţa comerţului electronic, este nevoie de a converti consumatorii care cumpără online mai rar şi de a le evidenţia avantajele acestui tip de comerţ.