Reţeaua de farmacii Ana Maria din zona Bucureşti - Ilfov a ajuns la afaceri de aproape 10 mil. euro cu 27 de unităţi

Autor: Georgiana Mihalache 02.12.2020

♦ Compania farmaceutică a fost înfiinţată în 1991 şi a urmat extinderea în Capitală şi în judeţul Ilfov ♦ Anul 2019 a fost cel mai bun pentru companie din perspectiva rezultatelor financiare, bifând un avans de 20% la cifra de afaceri.

Farmacia Ana Maria, un brand cu aproape 30 de ani prezenţă pe piaţa retailului farmaceutic, a generat afaceri de 45,4 mil. lei în 2019, în creştere cu 20% faţă de anul anterior, arată datele de pe platforma de analiză financiară confidas.ro.

Şi la profit compania a mers pe plus anul trecut, trecând pentru prima dată în ultimul deceniu de pragul de 1 mil. lei, o dublare faţă de 2018. Farmacia Ana Maria are 74 de angajaţi în cele 27 de unităţi pe care le deţine, ceea ce înseamnă o medie de trei farmacişti per unitate, din calculele ZF.