ZF Live. BRD a lansat o aplicaţie dezvoltată 100% local care se adresează doar clienţilor din România ai băncii şi vine cu îmbunătăţiri. Radu Topliceanu, BRD: Numărul de utilizatori activi pe aplicaţia mobilă a crescut în utimul an cu 50%, iar tranzacţiile făcute pe mobil cu peste 70%

Autor: Miruna Diaconu 20.11.2020

♦ Dacă înainte era nevoie de mult efort şi convingere din partea băncii, acum clienţii vin către bancă pentru adoptarea canalelor digitale, susţine Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen pe retail.

Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen pe retail, spune că pandemia a schimbat semnificativ comportamentul consuma­to­rului, care a preferat mai mult să interacţioneze cu banca prin intermediul internet bankingului, decât să meargă în cadrul sucursalelor băncii. Astfel, în ultimul an numărul utilizatorilor pe apli­caţia mobilă de internet banking a băncii a crescut cu 50%.

„O schimbare majoră s-a simţit în com­portamentul clienţilor, clienţii au fost mult mai dornici să folosească ca­nalele digitale, au înţeles mult mai bine care sunt beneficiile. Pot să spun că în ulti­mul an numărul de utilizatori activi de mobil a crescut cu circa 50%. Este o creş­tere impresionantă, iar tranzacţiile fă­cute pe mobil au crescut cu 70%. Cred că acesta este câştigul cel mai ma­re, schimbarea de comportament a cli­en­ţilor. Dacă înainte era nevoie de mult efort şi convingere din partea băn­cii, acum clienţii vin către bancă pen­tru adoptarea canalelor digitale“, a de­cla­rat Radu Topliceanu, director ge­ne­ral adjunct al BRD-SocGen pe re­tail, în cadrul emisiunii de business ZF Live.