ZF Live. Cătălin Emilian, RTB House: Achiziţiile online au crescut pe zona de grădinărit, decoraţiuni, accesorii pentru casă imediat după declararea stării de urgenţă
♦ Echipa RTB House este formată din peste 700 de specialişti în peste 30 de locaţii din întreaga lume.
Declararea stării de urgenţă de la începutul pandemiei a adus creşteri vizibile ale achiziţiilor online pe zona de home decorating & garden, în timp ce pe partea de fashion sau travel, aflate în mod normal în top, s-au înregistrat scăderi.
Ulterior, toate zonele din online au început să înregistreze creşteri, însă estimările RTB House, un business specializat în publicitatea online, arată că piaţa va rămâne la un nivel apropiat în 2020 de cel de anul trecut.
Comportamentul consumatorilor s-a modificat şi în mediul online, toate categoriile de vârstă au crescut în utilizarea internetului, mai ales pe zona de achiziţii online, iar foarte mulţi dintre cei care nu obişnuiau să cumpere în acest mod s-au reorientat către shoppingul făcut direct din faţa unui ecran. Această perioadă reprezintă o oportunitate foarte bună pentru branduri de a comunica, folosind marketingul online, cu aceşti noi clienţi.