Doina Vîlceanu, Content Speed: În această perioadă am văzut creşteri de vânzări şi de 1.700% pentru farmacii online şi de 500% pentru magazine online generaliste

Autor: Ioana Nita 31.08.2020

În perioada de izolare, comerţul electronic la nivel global a fost accelerat cu aproximativ 4-6 ani, iar România a urmat acelaşi trend.

ContentSpeed, compania locală specializată în dezvoltarea de soluţii software pentru piaţa de comerţ electronic, a creat de la declanşarea pandemiei de COVID-19 şi până în prezent o serie de magazine online pentru jucători de pe diferite pieţe – HoReCa, birotică şi papetărie, pet-shop-uri, produse pentru copii, mobilier ş.a.m.d., precum şi pentru importatori, distribuitori sau producători, în condiţiile în care online-ul a devenit unul dintre cele mai importante canale de vânzare în noul context de piaţă.

„Am lansat site-uri pentru cofetării, băcănii, restaurante etc. Am văzut creşteri spectaculoase şi de aproximativ 1.700% la farmacii online, şi creşteri medii de peste 500% pentru magazinele generaliste cu produse de uz casnic, cărţi, birotică şi papetărie, pet-shop-uri, produse pentru copii, dar şi mic mobilier şi tot ce mai e nevoie pentru a crea un birou acasă, cum ar fi: calculatoare, imprimante, tablete pentru şcoala online a copiilor“, a declarat pentru ZF Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed. Ea a adăugat că pe lângă IMM-uri şi mici antreprenori, actuala pandemie a făcut ca şi companii mari şi foarte mari să îşi dorească să intre în online.