Retailerul de modă Topshop a închis magazinul din Băneasa Shopping City la nici un an de la deschidere

Autor: Cristina Roşca 20.08.2020

♦ Brandul a fost adus în România de grupul Voici la Mode, care deţine atât franciza mărcii britanice Topshop, cât şi pe cea a Marks & Spencer.

Magazinul Topshop din Băneasa Shopping City s-a închis la mai puţin de un an de la deschidere, locul său ur­mând a fi ocupat de mărcile Sport Vision şi Buzz conform afişelor puse la intrare. La deschiderea acestui magazin oficialii companiei spuneau că urmează să fie cea mai mare unitate din sud-estul Eu­ropei, cu o suprafaţă totală de 1.200 de metri pătraţi, dis­pusă pe două etaje.

Acesta a fost cel de-al doilea magazin des­chis sub acest brand în Ro­mânia după ce în primăvara lui 2019 a fost inaugurată uni­tatea din Bucureşti Mall.

Închiderea sur­vine la scurtă vreme după ce mallurile şi-au deschis porţile. Mai exact, sunt func­ţio­nale doar mag­a­zinele, nu şi cafenelele, cinema-urile sau locurile de joacă. Retailerii de modă au funcţionat în perioada martie-iunie (trei luni) doar cu operaţiunile online, acolo unde ele au existat. În cazul Topshop însă, operaţiunile online sunt adminis­trate de grupul mamă, nu de francizat, deci aceste luni au fost pe zero.