ShopMania Net: Veniturile generate de platforma Merchant Pro au crescut cu 25% în S1

Autor: Ioana Nita 03.08.2020

Platforma de e-commerce MerchantPro (fosta ShopMania BIZ), administrată de compania locală ShopMania Net, a generat în prima jumătate a acestui an venituri cu 25% faţă de aceeaşi perioadă din 2019, în condiţiile în care numărul de clienţi a crescut substanţial dat fiind necesitatea multor businessuri de a migra către online ca urmare a noului context de piaţă dictat de pandemia de coronavirus. 

“Creşterea înregistrată în acest an este în linie cu estimările noastre de dezvoltare, respectiv de 25%. Deşi numărul de magazine noi a avut un avans mai mare, multe au fost forţate de împrejurări să migreze către online, iar noi am ales să abordăm o strategie care să ne susţină pe termen lung, respectiv să fim solidari şi să le oferim o serie de gratuităţi şi perioade de testare extinse pentru serviciile şi funcţionalităţile platformei“, a declarat pentru ZF Arthur Rădulescu, directorul general şi acţionarul unic al ShopMania Net – companie prezentată anul acesta în cadrul emisiunii ZF IT Generation.