Cosmin Păun, Pazo Group: Faptul că şantierele nu s-au închis nici în perioada de urgenţă a fost un imens balon de oxigen pentru industria de construcţii în totalitatea sa. În 2019, compania a făcut afaceri de aproape 6 milioane de lei din importul şi vânzarea de plăci ceramice

Autor: Alina-Elena Vasiliu 30.07.2020

Importatorul şi distribuitorul de plăci ceramice Pazo Group a încheiat primul semestru din 2020 cu vânzări mai mari cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în ciu­da contextului eco­nomic zbu­ciumat, din cauza pandemiei de COVID-19.

„Deşi am avut showroomul închis ceva mai mult de o lună, veniturile per total la şase luni sunt mai mari decât cele din aceeaşi perioadă a anului trecut. Fără niciun dubiu, faptul că şantierele de construcţii nu s-au închis nici în perioada de urgenţă a fost un imens balon de oxigen pentru industria de construcţii în totalitatea sa, o posibilitate certă de supravieţuire pentru producătorii de materiale, firme de execuţie, retaileri, dezvoltatori“, spune Cosmin Păun, di­rectorul general al Pazo Group.