Andreea Petrişor, managing director foodpanda România: România este o ţară cu potenţial. Avem oportunitatea de a aduce un plus de valoare şi de a pune umărul la o creştere sănătoasă

Autor: Cristina Roşca 21.07.2020

♦ Platforma de livrări foodpanda, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de profil, listează în total la nivelul întregii ţări 3.000 de restaurante partenere ♦ Pandemia de Covid-19 a dus la o creştere de 50% a numărului de localuri partenere ♦ În ultimele luni platforma a listat peste 1.000 restaurante noi la nivel naţional, ajungând la un total de 3.000 de localuri partenere.

Andreea Petrişor, managing di­re­c­tor al platformei de livrări foodpanda România, spune că din punctul său de ve­dere România este o ţară cu foarte mult potenţial.

„Acest lucru ne oferă mie şi generaţiei mele oportunitatea de a aduce un plus de valoare şi de a pune umărul la o creştere sănătoasă pe ter­men lung a mediului de afaceri local.”

Executivul român conduce operaţiunile foodpanda România din ianuarie 2019, momentul în care s-a şi întors în ţară. Cea mai mare parte a carierei ea şi-a petrecut-o în domeniul consultanţei, fiind project manager pentru compania Roland Berger la Bucureşti, Bruxelles şi Paris. În momentul în care a luat decizia să revină să afla în capitala Europei, la Bruxelles, unde coordona proiecte locale şi internaţionale.