Afacerile Auchan rămân sub 5,5 mld. lei în 2019 după un plus de doar 1%, cel mai lent ritm de creştere de la intrarea pe piaţă. Francezii au cu 1.500 de salariaţi mai puţin

Autor: Cristina Roşca 18.07.2020

Grupul francez, activ în comerţul local de circa 15 ani, are în România peste 60 de magazine alimentare, dintre care 33 pe formatul de hipermarket, iar restul supermarketuri şi unităţi de proximitate.

Retailerul francez Auchan, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul local, şi-a majorat cifra de afaceri anul trecut cu 1,3%, până la puţin sub 5,5 mld. lei. Avansul a fost susţinut de proiectele interne ale companiei printre care se numără lansarea operaţiunilor online, extinderea pe formatul mic şi adaptarea ofertei de produse, spuneau la începutul anului oficialii companiei.

Pentru francezi acesta este cel mai lent ritm de creştere de la intrarea pe piaţă. Mai mult, vine într-un an în care consumul privat a crescut cu circa 7% potrivit datelor INS.

După nivelul businessului, Auchan este unul dintre cei mai mari jucători din comerţul local, după Kaufland, Carrefour şi Lidl, şi foarte aproape de Metro Cash&Carry.