Lovitură în plin. Grupul Karpaten Turism a avut o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, iar estimările optimiste pentru anul acesta sunt de 15 milioane euro. Vacanţele a 20.000 de oameni, în perioada martie-iunie, au fost reprogramate
Grupul Karpaten, unul dintre cei mai mari jucători din turism pe incoming, controlat de Gheorghe Mărginean, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 40 milioane euro, iar pentru anul acesta un scenariu optimist ar fi cel de 15 milioane de euro cifră de afaceri.
Perioada crizei generate de pandemia de COVID-19 a fost una destul de dificilă pentru grupul care activează în sectorul de turism, unul dintre cele mai afectate de criză. Totuşi, începutul anului a fost unul bun, iar până la sfârşitul lunii februarie, creşterea vânzărilor a fost de 70% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Fiind sistate toate operaţiunile aproape de la o zi pe alta, obiectivul nostru principal a devenit repatrierea în siguranţă a tuturor turiştilor aflaţi în vacanţă în diferite colţuri ale lumii. Cea mai mare provocare a fost misiunea de a convinge turiştii de a renunţa la vacanţa lor şi de a se întoarce acasă, într-o perioadă în care acest virus nu afectase atât de multe ţări, spun reprezentanţii grupului pentru ZF.