Pink Post, companie de servicii poştale: numărul trimiterilor a scăzut cu 19% în aprilie şi 13% în mai. Pink Post a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri cu 17,5 milioane euro, iar pentru anul acesta este aşteptată o scădere de 7-8% faţă de estimările iniţiale

Autor: Miruna Diaconu 30.06.2020

Pink Post, companie de servicii poştale, a fost afectată de criza gene­rată de pandemia de COVID-19, în spe­cial în volumul de comenzi din partea parte­nerilor, astfel că în luna aprilie numărul trimiterilor a scăzut cu 19% faţă de estimările iniţiale, iar în luna mai volumul trimiterilor a fost mai mic cu doar 13% faţă de aşteptările iniţiale, spune Cristi Petcu, CEO al Pink Post.

„Criza provocată de pandemie a amplificat unele dintre provocările cu care ne confruntam deja, ne-a pus în faţa unor noi dificultăţi, dar pe de altă parte a accelerat o serie de proiecte noi, prin care am putut să venim în sprijinul partenerilor noştri şi al nevoi­lor lor actuale. În toată această pe­rioadă, dificultăţile pe care a trebuit să le gestionăm şi schimbările pe care le-am făcut ne-au demonstrat că este esenţial ca în continuare să ne concen­trăm pe identificarea altor nişe de piaţă pentru servicii pliabile pe structura noastră, personalizate pe nevoile companiilor cu care lucrăm“, afirmă Cristi Petcu.