Kaufland şi-a majorat afacerile cu 8%, în ritm cu consumul privat, la 11,8 mld. lei

Autor: Cristina Roşca 09.06.2020

Retailerul german Kaufland a obţinut în 2019 afaceri de 11,8 miliarde de lei, cu 8% mai mari decât cele din 2018, arată calculele ZF pe baza datelor publice. Avansul este similar celui al consumului privat. În cazul Kaufland însă a fost susţinut de deschiderea a şapte magazine noi.

Nemţii au circa 130 de hipermarketuri cu preţuri mici în România.

Kaufland îşi menţine prima poziţie în topul retailerilor din România, însă datele Carrefour şi Lidl nu sunt publice. Din datele ZF, afacerile Lidl au avansat cu peste 20%, deci diferenţele dintre primii clasaţi se reduc, concurenţa la vârf fiind tot mai acerbă.

Kaufland a obţinut anul trecut un profit net de circa 850 mil. lei, plus 8%.