Vânzările de dermatocosmetice în farmacii au crescut cu 7,7% în primele trei luni, la 62 mil.lei. În topul vânzărilor se află şi două branduri româneşti, Farmec şi Ivatherm
Românii au cumpărat în primele trei luni din 2020 din farmacii produse dermatocosmetice în valoare de 62,6 milioane lei, cu 7,7% mai mult decât în perioada similară din 2019, Bucureşti şi judeţul Ilfov generând aproape un sfert din consumul naţional, arată datele colectate de compania Cegedim.
Studiul este realizat printr-o metoda cumulativă de agregare a datelor sursă, acoperind mai mult de 60% din farmaciile publice din România (fără grupul Farmacia Tei), începând cu anul 2017.
În volum, farmaciile au vândut 1,1 milioane cutii, în creştere cu 8,4% faţă de ianuarie – martie 2019.
Piaţa este dominată de produsele pentru îngrijirea feţei care deţin 41,7% din volumul total al vânzărilor, cele pentru îngrijirea părului (23,1%) şi de cele pentru corp (20,8%). Primele trei segmente deţin peste 85% din volumul total.