Videoconferinţa IMM’2020: IMM-urile, în faţa celei mai mari încercări din ultimele trei decenii. Cosmin Buzăianu, Electric, producător de ambalaje: Luna trecută am reuşit să livrăm cu peste 40% faţă de perioada normală

Autor: Florentina Niţu 30.04.2020
Producătorul de ambalaje Electric din Focşani şi-a adaptat producţia în contextul pandemiei de COVID-19 datorită creşterii cererii, astfel că modificat tiparul ambalajelor, realizându-le pe aceeaşi matriţă, lucru ce a dus la eliminarea timpilor morţi şi la creşterea productivităţii. „Vânzările au crescut foarte mult. Ne-am adaptat producţia, am încercat să nu schimbăm matriţele, să pierdem din timpii morţi, iar luna trecută am reuşit să livrăm cu peste 40% faţă de perioada normală. Totodată, aducem din afară produse care nu sunt pe piaţa din România, aducem pulverizatoare din China şi Turcia”, a spus Cosmin Buzăianu, director de vânzări şi marketing al Electric, în cadrul videoconferinţei ZF IMM’2020: IMM-urile, în faţa celei mai mari încercări din ultimele trei decenii.