Liviu Apolozan, DocProcess: Digitalizarea şi trecerea la documente electronice pot ajuta relaţia dintre furnizori şi retaileri. Plăţile sunt mai rapide, iar riscurile comerciale scad

Autori: Cristina Roşca , Florentina Niţu 30.04.2020

DocProcess este o afacere de familie fondată în 2005 de Liviu şi Daniela Apolozan. Ea este specializată în furnizarea de servicii pentru automatizarea proceselor operaţionale. Compania are peste 3.500 de clienţi, printre care nume mari precum Carrefour, Altex sau Flanco.

Pandemia de COVID-19 a schimbat struc­tura cererii în retail, dar a modificat tot­o­dată şi modul în care retailerii au răspuns la ceea ce şi-au dorit consumatorii, spune Liviu Apolozan, fondator şi VP of strategy DocProcess.

„Vedem că online-ul a devenit tot mai im­portant pentru comerţ. Există însă o serie de aspecte ce ar trebui puse la punct în actu­alul context, cum ar fi managementul cererii şi unele probleme referitoare la facturare, aici procesele nefiind digitalizate peste tot încă. Noi ne uităm la întregul eco­sistem de retail, în care furnizorii sunt foarte im­por­tanţi“, a spus Liviu Apolozan în cadrul vi­de­o­­­conferinţei „ZF Retail 2020. Trans­formarea forţată a retailului şi adap­tarea la noua rea­litate“.