Cristian Ludovic Pop, antreprenorul care a fondat şi vândut lanţul de pet-shop-uri Animax, dezvoltă un nou business, o reţea de magazine de tip plafar. Sub brandul Esenţa Plant sunt disponibile peste 15 magazine, dintre care circa o treime în Bucureşti, iar restul în oraşe mari şi medii din ţară

Autor: Cristina Roşca 28.04.2020

Antreprenorul Cristian Ludovic Pop, unul din­tre cei mai discreţi oa­meni de afaceri lo­cali, cu care nu există nicio fo­to­grafie, a fondat reţeaua de pet-shop-uri Animax, pe care a vândut-o acum circa doi ani unui fond de inves­ti­ţii britanic cu aproximativ 20 de mil­i­oa­ne de euro. La momentul acela busi­ne­ssul construit în peste 20 de ani de an­tre­pre­norul român ajunsese la 80 de magazine.

Acum, omul de afaceri dezvoltă o altă afacere, tot în retail, dar într-un alt seg­ment al acestei pieţe extrem de vaste, respectiv comerţul cu produse na­turiste.

În cazul fiecărei tranzacţii – indi­ferent de domeniu – vânzătorul are clauză în contract, stipulată de cumpă­ră­tor, potrivit căreia nu poate reveni în in­dustria din care a plecat timp de câţiva ani. Totuşi, retailul este vast, cu multe sec­toare de activitate în afară de cel de pet-shop-uri.