Criza coronavirus. Metropolitan Life păstrează un volum al subscrierilor echilibrat şi îşi desfăşoară activitatea în linie cu măsurile autorităţilor

Autor: Mircea Nica 10.04.2020

Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life: „Toate echipele Metropolitan Life au acces la numeroase metode digitale pentru a păstra legătura cu ceilalţi colegi şi pentru a gestiona solicitările clienţilor, în vederea evitării contactului direct. Până în prezent, putem spune că evoluţia subscrierilor rămâne una echilibrată“.

Metropolitan Life, compania locală de asigurări de viaţă a gigantului american MetLife, a înregistrat o evoluţie a subscrierilor echilibrată până în prezent, având în vedere situaţia actuală a pandemiei de coronavirus, a spus pentru ZF Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life.

„Am creat un plan robust de con­tinuitate a activităţii pentru a ne asigura că vom furniza aceleaşi servicii de calitate clienţilor noştri chiar şi în con­tex­tul pandemiei de coronavirus. Suntem pregătiţi să ne adaptăm activitatea la nevoile clienţilor noştri atât la nivel ope­raţional, cât şi la nivel de servicii şi co­municare. Până în prezent, putem spune că evoluţia subscrierilor rămâne una echi­librată“, a transmis şefa Metro­poli­tan Life la solicitarea ZF.