Servicii pentru pandemie: Jucătorii din auto adaptează serviciile - După BMW, şi Ford propune clienţilor să preia serviceul maşina de acasă pentru mentenanţă şi reparaţii

Autor: Bogdan Alecu 01.04.2020

Servicii considerate premium înainte de pandemia de coronavirus încep a fi lansate de tot mai mulţi jucători din piaţa auto. Dacă ieri BMW anunţat posibilitatea ca dealerii de pe piaţa locală să livreze acasă clientului maşina nou-achiziţionată dar şi să preia şi să aducă înapoi pentru service, Ford vine cu o ofertă similară.

Ford România doreşte să se asigure că şoferii se pot baza în continuare pe vehiculele lor prin lansarea serviciului „Door-to-door”, din cadrul campaniei #StaiAcasă. Acest serviciu presupune preluarea maşinii de acasă / sediul clientului şi returnarea ei de către consilierii service Ford. Mai mult, campania #StaiAcasă cuprinde şi efectuarea unui rezumat video despre operaţiunile necesare, prin intermediul aplicaţiei Video Check, precum şi igienizarea maşinilor. Astfel, Ford se asigură că autoturismele şi autoutilitarele sunt predate în siguranţă după intervenţiile în service.

În timpul preluării/reparării/livrării vehiculului, se vor folosi mănuşi de unică folosinţă, mască de protecţie precum şi folii de plastic pentru volan şi scaune. Elementele maşinii expuse la atingere se vor dezinfecta cu agenţi speciali aprobaţi de Ministerul Sănătăţii.

Rezumatul video realizat prin Ford Video Check permite clienţilor să vadă şi să aprobe clar lucrarea recomandată şi costul acesteia. Verificarea video poate fi accesată prin orice dispozitiv compatibil, cum ar fi un smartphone, tabletă sau computer.