UniCredit oferă măsuri personalizate clienţilor cu dificultăţi din cauza coronavirusului, inclusiv amânarea ratelor. Răsvan Radu, CEO: Vom adopta toate măsurile rezonabile pentru a ajuta companiile să depăşească această perioadă tulbure, evaluând situaţiile individuale

Autor: Claudia Medrega 24.03.2020

UniCredit, una dintre cele mai mari cinci bănci de pe piaţa locală, a aplicat un set de măsuri pentru a ajuta clienţii pe parcursul acestei perioade dificile determinate de criza coronavi­rus, care pot presupune, în funcţie de solicitarea clienţilor per­soa­ne fizice şi de fiecare situaţie în parte, in­clusiv amâ­na­rea ra­telor la credite.

În acest sens, clienţii care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contex­tul actual pot să contac­teze UniCre­dit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 - 17.00, potrivit infor­maţiilor transmise de bancă.

Pentru clienţii IMM cu facilităţi de credit în derulare, care sunt temporar afectaţi de Covid-19 şi vor solicita suport, UniCredit a imple­mentat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluţie, în ter­mene scurte.