Retailerul de mobilă şi decoraţiuni JYSK a închis temporar magazinele din România şi se concentrează pe online

Autor: Mădălina Dediu Panaete 23.03.2020

JYSK România, parte a retailerului scandinav de mobilier şi decoraţiuni pentru casă JYSK, a închis temporar cele 85 de unităţi pe piaţa locală în contextul deciziilor autorităţilor cu privire la funcţionarea magazinelor de retail şi pentru a reduce riscul răspândirii virusului COVID-19. JYSK are atât magazine în centre comerciale, cât şi stradale. Magazinele din centrele comerciale urmau să fie închise automat după ordonanţa 

„Este posibil în continuare să comandaţi produse pe JYSK.ro. În momentul în care situaţia ne-o va permite, vom redeschide magazinele”, se arată în anunţul retailerului.

JYSK este unul dintre cei mai importanţi retaileri de mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 4 miliarde de euro. Grupul este prezent în 52 de ţări şi are peste 23.000 de angajaţi şi peste 2800 de magazine.

Compania a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Retailerul a înregistrat în 2018 afaceri de 520 milioane lei  (112 mil. euro) în România şi un profit net de 49,7 milioane lei.