Retailerul polonez de încălţăminte CCC lansează un magazin online. Joanna Jozwiak, manager: Este un pas important în strategia noastră de expansiune pe piaţa locală

Autor: Cristina Bellu 19.03.2020

Retailerul polonez CCC, al doilea cel mai important jucător din România de încălţăminte, anunţă deschiderea unui magazin online, decizia făcând parte din strategia de expansiune a companiei pe piaţa locală.

“Lansarea e-shop-ului CCC România este un pas important în strategia noastră de expansiune pe piaţa locală, deoarece ne dorim să fim tot mai pregătiţi şi deschişi către grupuri noi şi dinamice de clienţi”, spune Joanna Jozwiak, general manager CCC România.

Produsul se adresează acelor consumatori care preferă să cumpere online şi care apreciază confortul plasării de comenzi cu livrare direct acasă.

Retailerul operează pe piaţa locală peste 70 de unităţi offline aflate în principalele oraşe din ţară.

Piaţa din România este una dintre cele mai importante cinci ţări din grup ca vânzări, după Polonia, Elveţia, Cehia şi Ungaria, potrivit raportului financiar al CCC, aferent primului semestru din 2019. În primele şase luni din 2019 vânzările de pe piaţa locală au ajuns la 107 mil. zloti (117 mil. lei), plus 54%.