Încă o instituţie adoptă măsuri speciale în contextul pandemiei: ASF nu mai lucrează cu publicul şi va folosi doar e-mailul

Autor: Anamaria Cadis 18.03.2020

Autoritatea de Supraveghere Financiară a anunţat că adoptă măsuri excepţionale în contextul crizei COVID-19 şi în această perioadă va folosi corespondenţa doar în format electronic.

„În perioada aplicării măsurilor excepţionale, entităţile autorizate, reglementate şi/sau supravegheate de către A.S.F. vor transmite corespondenţa, raportările, informaţiile şi alte documente prevăzute de legislaţia aplicabilă, către Autoritate, doar în format electronic”, se arată într-un comunicat de presă remis MEDIAFAX.

Contactul cu ASF se face prin adresa de e-mail, dedicată acestei proceduri, eregistratura@asfromania.ro.

„În cazul raportărilor prevăzute de legislaţia aplicabilă în domeniul asigurărilor vor fi utilizate aplicaţiile ASF–EWS sau e-Hub, iar în cazul raportărilor prevăzute de legislaţia pieţei de capital se utilizează aplicaţiile prevăzute de legile în vigoare, aplicabile fiecărui tip de raportări.

Documentaţia transmisă A.S.F. va fi păstrată la sediul entităţii, pentru a putea fi disponibilă pentru verificare la solicitarea Autorităţii ori de câte ori va fi necesar”, se mai arată în comunicatul ASF.