Floria.ro: Anul acesta vrem să creştem cu 15%, la peste 9 milioane de lei. În 2019, veniturile Floria.ro s-au situat la 7,8 mil. lei, acestea reprezentând 25% din cifra de afaceri consolidată a grupului Floria

Autor: Ioana Nita 05.03.2020

Magazinul online Floria.ro, parte din grupul cu acelaşi nume, şi-a bugetat pentru anul acesta o creştere a businessului de minimum 15% faţă de 2019, când afacerile s-au majorat cu 20% la 7,8 mil. euro, de­păşind astfel aşteptările iniţiale (7,5 mi­l. lei).

„Ţinta noastră de creştere de la an la an este de minimum 15%, fiind în fază de consolidare şi optimizare a businessului. Anul trecut am reuşit să creştem conversia şi am fost mai performanţi pe mobil, unde am înregistrat creşteri foarte bune şi constante. Pentru anul acesta am bugetat o creştere de minimum 15% faţă de 2019, ţinta fiind să depăşim pragul de 9 mil. lei“, a declarat pentru ZF Marina Popescu, director general al Floria.ro - divizie online a grupului Floria.