Outletul Fashion House din Capitală şi-a crescut vânzările cu aproape 11% în 2019, cel mai bun rezultat din ultimii 12 ani

Autor: Cristina Bellu 26.02.2020

Outletul Fashion House, dezvoltat de belgienii de la Liebrecht & wooD în cadrul proiectului West Park Retail din Capitală, şi-a majorat vânzările cu 10,9% în 2019, acesta fiind cel mai bun rezultat obţinut de companie de la intrarea pe piaţa locală, în 2008.  

Strategia de dezvoltare a businessului care include îmbunătăţirea mixului de retail a avut ca rezultat deschiderea a cinci noi magazine în perioada ianuarie-decembrie 2019, însumând peste 1.500 de metri pătraţi şi extinderea a două branduri ancoră, arată datele transmise de reprezentanţii companiei.

În ceea ce priveşte traficul de vizitatori, anul 2019 a marcat o creştere de 3,3% comparativ cu anul anterior, în timp ce suma medie cheltuită de clienţi a avansat cu 7,4%, iar rata de conversie a fost de peste 70%.

“Cererea pentru centre profesionale de tip outlet este subliniată de brandurile care doresc să se alăture mix-ului de retail, precum şi de creşterile înregistrate de vânzări şi de trafic. Suntem pregătiţi să primim noi branduri alături de noi şi în 2020”, spune Sorin Ioan Blaga, retail operations director Fashion House România şi general manager Liebrecht & wooD România.