Reţeaua de farmacii Ducfarm din Cluj a ajuns la afaceri de 220 mil. lei în 2019, în creştere cu 12%: piaţa de retail farmaceutic continuă tendinţa de concentrare din anii anteriori
Reţeaua de 22 de farmacii Ducfarm şi-a consolidat afacerile în 2019, având o evoluţie de 12% faţă de anul anterior, ceea ce a dus businessul la 220 mil. lei, fiind unul dintre cei mai mari zece jucători din retailul farma. Planurile acţionarilor companiei în 2020 urmăresc păstrarea cifrei de afaceri la acelaşi nivel cu anul trecut şi o eventuală extindere cu cel mult două unităţi, într-o piaţă concurenţială, cu un apetit puternic al marilor reţele pentru achiziţii.
„Piaţa de retail farmaceutic continuă tendinţa de concentrare din anii anteriori. Intrarea unor noi competitori pe piaţă, prin achiziţia unor mici lanţuri şi care au acces direct la produsele farmaceutice prin societăţile angro pe care le deţin, a crescut concurenţa şi a scăzut accesibilitatea produselor. Singura şansă pe care o avem este oferirea de servicii farmaceutice la standarde înalte, ceea ce generează costuri suplimentare. Cu toate acestea, vom continua să oferim pacienţilor noştri „reţeta sănătăţi“, a spus Radu Oprean, unul dintre acţionarii Ducfarm.