De la zero la peste 400 de farmacii: Dr. Max înlocuieşte toate farmaciile Punkt, dar şi o parte din reţeaua Sensiblu
În 2015 a apărut brandul Punkt, prin care grupul A&D Pharma a atacat segmentul low-cost de preţuri şi care a ajuns la peste 220 de unităţi. Dr. Max vine în România cu aceeaşi strategie de preţ mic pe care o avea şi Punkt. În România, cehii rămân cu două branduri - Dr. Max şi Sensiblu - însă brandul Dr. Max va avea un număr mai mare de farmacii faţă de Sensiblu.
„Lanţul de farmacii Sensiblu va continua să răspundă nevoilor clienţilor din mediul urban, în peste 200 de farmacii din România. Cu această nouă strategie de retail, A&D Pharma îşi propune să devină lider pe piaţa de profil din România”, se arată într-un comunicat al Dr. Max, brand care este prezent şi pe pieţele din Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia şi Italia. Dr. Max, brandul de retail al Penta Investments, are 2.100 de farmacii în Europa.