Andreas Elsner, Telekom: Când eşti sub presiune, şi noi suntem, trebuie să faci ce n-ar face niciun alt operator. Consumul de TV „clasic“ a scăzut cu 10% în oraşe, în timp ce aproape 10% dintre gospodării consumă Netflix sau alt serviciu online. O jumătate din clienţii de mobil au acum abonamente

Autor: Adrian Seceleanu 07.02.2020

Grupul Telekom, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a reuşit în ciuda competiţiei dure să atragă anul trecut aproape 200.000 de clienţi noi pe piaţa de telefonie şi internet mobil lansând produse pe care nimeni altcineva dintre competitori nu le-ar fi lansat, afirmă austriacul Andreas Elsner, care a preluat în toamna anului 2018 poziţia de director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale în cadrul operatorului.

Mutările care au adus aceşti clienţi au fost făcute şi în condiţiile în care Telekom se află sub presiune, a adăugat el. „Cred că este important ca atunci când eşti sub presiune, şi noi suntem sub presiune, să fii creativ şi trebuie să faci lucruri pe care poate alt operator nu le-ar face, trebuie să te asiguri că schimbi câmpul de luptă.“